آموزش نصب و کار با افزونه قدرتمند زرین پال(درگاه پرداخت مطمئن)
نوشته شده توسط : فاطمه فیصلی

افزونه زرین پال

ایران گستر در صدد آن است تا شما عزیزان را با طراحی سایت با وردپرس آشنا کنیم و کار با افزونه ی قدرتمند زرین پال را به شما آموزش دهیم که  تمامی این مقالات را به صورت کاملا رایگان در اختیارتان قرار میدهد, پس با ما همراه باشید.

آن دسته از کاربرانی که فروشگاه های اینترنتی دارند یا خدمات و محصولاتی را به صورت آنلاین به فروش می رسانند حتما با درگاه های پرداختی موجود در ایران آشنا هستند. یکی از این درگاه های پرداختی زرین پال است که چندین سال فعالیت می کند و جزء بهترین ها به شمار می رود.
شما با  عضویت در آن می توانید درگاهی را دریافت کرده و در سایت خود فعال کنید. همچنین زرین پال دارای افزونه ای برای اتصال به وردپرس می باشد تا راحت تر بتوان با آن ارتباط برقرار کرد و از امکانات آن برخوردار شد. در حال حاضر می خواهیم به آموزش نصب و راه اندازی افزونه ی زرین پال برای وردپرس بپردازیم.

 

نصب و فعالسازی اقزونه زرین پال

پس از نصب و فعالسازی افزونه هیچ منوی جدیدی به پیشخوان شما اضافه نمی شود. برای انتخاب افزونه زرین پال به عنوان درگاه پرداخت خود به منوی ووکامرس >> پیکربندی مراجعه کرده و سپس به بخش پرداخت ها بروید.

[caption id="attachment_2120" align="aligncenter" width="432"]افزودن درگاه زرین پال برای پرداخت افزودن درگاه زرین پال برای پرداخت[/caption]

همانطور که مشاهده می نمایید، پرداخت امن زرین پال به روش های پرداخت شما اضافه شده است. به راحتی می توانید آن را فعال نمایید. پس از فعال کردن درگاه زرین پال برای مدیریت و اتصال آن به حساب بانکی خود، روی دکمه مدیریت کلیک نمایید.

 
 

[caption id="attachment_2119" align="aligncenter" width="438"]تنظیمات افزونه زرین پال تنظیمات افزونه زرین پال[/caption]

در این قسمت ابتدا گزینه فعالسازی/ غیرفعالسازی را فعال نمایید تا زرین پال برای انتخاب هنگام پرداخت فعال باشد. در ادامه عنوان درگاه و توضیحات آن را برای مشاهده توسط مشتریان وارد نمایید.

 

تنظیمات حساب زرین پال

در این بخش باید اطلاعات حساب کابری خود را(مرچنت کد) که در وبسایت زرین پال ایجاد کرده اید، وارد نمایید. همچنین می توانید زرین گیت (درگاه مستقیم) را فعال نمایید.

 

تنظیمات عملیات پرداخت

در نهایت در این بخش پیغام های مربوط به موفقیت آمیز بودن پرداخت و خطا هنگام عملیات پرداخت را به دلخواه خود وارد نمایید.

پس از انجام تمام سفارشی سازی های خود در افزونه زرین پال، روی ذخیره تغییرات کلیک نمایید. اکنون هنگامی که مشتریان شما به صفحه پرداخت ووکامرس وارد می شوند، می توانند گزینه پرداخت با زرین پال را انتخاب و عملیات پرداخت را انجام دهند.

انتخاب درگاه زرین پال هنگام تسویه

پیش نمایش انتخاب درگاه زرین پال

 

روند ثبت نام در زرین پال و دریافت مرچنت کد برای افزونه زرین پال

برای ثبت نام درسایت زرین پال ابتدا فرم ثبت نام را تکمیل نمایید و پس از تایید ایمیل خود وارد سایت شوید. در این مرحله در بالای سایت روی گزینه ارتقا به سطح نقره ای کلیک کرده و فرم مربوطه را با دقت کامل کنید.

ثبت نام در وبسایت زرین پال

در نهایت باید تصویر اسکن رنگی اصل شناسنامه و کارت ملی خود را نیز به پیوست ارسال نمایید. پس از دریافت اطلاعات و بررسی آنها حساب نقره ای شما فعال خواهد شد.

اکنون در منوی سمت راست روی گزینه ی درگاه های پرداخت کلیک کرده و سپس روی گزینه درخواست درگاه پرداخت کلیک نمایید.

در این قسمت فرم مربوطه را تکمیل کرده و ارسال نمایید. حداکثر طی ۶ ساعت به درخواست شما رسیدگی شده و مرچنت کد برای اتصال افزونه زرین پال به حساب شما ارسال می شود.

 





:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 شهريور 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: